Hoe kan ik mijn herhaalbestellingen aanpassen of annuleren?

U kan al uw herhaalbestellingen zien in de sectie “Mijn Account” op onze website.Selecteer “Mijn Account”(voeg het hoofdicoon toe van een mobiele telefoon) en kies “Herhaalbestellingen”. Dit zal U dan al de herhaalbestellingen laten zien die U heeft ingesteld. Deze sector laat U de datum zien wanneer uw volgende bestelling zal verzonden worden en de hoeveelheid die zal geleverd worden.

U kan de datum voor de verzending van de volgende levering aanpassen door de frequentie aan te passen in de drop down box.

Indien U de volgende verzending wenst te annuleren, verander de frequentie op “Niet Herhalen” en U zal geen verdere leveringen meer ontvangen. U kan de bestelling op deze manier annuleren tot de dag voor dat de bestelling moet verzonden worden. Als de bestelling al verzonden is, gelieve dan contact op te nemen met onze klantendienst.

Als U het aantal producten wenst te wijzigen dat geleverd wordt, gelieve dan de hoeveelheid aan te passen in de drop down box.

Heeft u hulp nodig? Contact ons Contact ons